1. Kezdőlap
  2. Panaszkezelés, fogyasztóvédelem

Panaszkezelés, fogyasztóvédelem

Az Európai Etikai Kódexhez is csatlakozott a Takarék.

A Völgység-Hegyhát Takarék január 26-án aláírta és ezzel saját szándékából kötelező erejűnek tekinti magára nézve az Európai Etikai Kódex előírásait. Ezzel a lépésével is bizonyítja a pénzintézet ügyfeleihez kötődő maximális partneri viszonyát.

 

MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ Kapcsolódó oldalak

 

 

MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

 

Online vitarendezési platform
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.
 

A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.


Az online vitarendezési platform elérhető itt:

linket http://ec.europa.eu/odr, illetve az alábbi email címen: onlinevita@bkik.hu

Hirdetmények